Balul elsült fotózások, filmes hibák, rossz ügyfelek.

Hogyan is tudja egy fotós vagy egy filmes elcseszni mások esküvőjét, rendezvényét. Vagy viszont...

Friss topikok

Linkblog

Tátott szájjal!

2008.08.22. 17:43 | espadazo - Játékbolt: | Szólj hozzá!

Az itt leírt történet ihlette ezt az oldalt. Annyira szép, hogy meg kell osztanom! Csodálatos példája annak, hogy egy rendezvény fotózását nem lehet kellően megszervezni és hogy tegyen bármit is a fotós, hibát mindenben lehet találni. Az egyszerű dilettáns dühe pedig tarol, mert szakértelme természetesen nincs neki. Mert akkor ő is megoldhatta volna. Mondja ő. Persze egy ideje, ha pl. burkolót hívok, akkor már előtte tájékozódom a kérdéses munka egyes fázisairól. És ha azt mondja, hogy novemberben nem kell fagyálló a teraszhoz, akkor talán keresek másikat.

Az a baj a fotózással, hogy mindenki ért hozzá. Ahogy az autóvezetéshez is. Mégis mennyien meghalnak a volán mögött.
Történt ugyanis, hogy énekesekkel tarkított rendezvényre voltam hivatalos. Volt ott egy szimpatikus, idősebb fényképész bácsi, aki nagy szorgalommal csattintgatta masináját. Láthatóan tetszett neki a műsor, vigyorgott is olykor. (Ennek mondjuk más oka is lehetett.) Párszor ránéztem az lcd-jére, ahol egész jónak tűntek a képek, habár olyan kicsiben bármi az lehet.
Majd vége lett a bulinak, eltelt pár nap és összefutottam a szervezővel. Kérdeztem, hogy milyenek lettek a fotók. Szemeiben kegyetlen fény villant fel, felsőtestét hátra, vállait felhúzta és némileg eltúlzott fejingatással mondta, hogy: Ne is kérdezd! Borzalmas képeket csinált az az ember!
Érdeklődve néztem rá, de tovább nem fejtette a fonalat. Ezért kénytelen voltam kíváncsinak lenni. "Aztán mit rontott el?" Tettem fel a kérdést, hiszen hátha egyszer összefutok a fószerrel és adhatok neki pár kéretlen jó tanácsot.
"Hát kérlek, TÁTOTT SZÁJJAL voltak egy csomóan a képeken!!!"
Hosszú hatás szünetet tartott és már tett is egy mozdulatot az órája felé, hogy siet, de azért merészen belekérdeztem.
"Akkor, amikor a fellépők énekeltek?"
"Ja!!!" mondta.

És ez az ember megy, amerre viszi a busz és meséli mindenkinek, hogy az a béna fotós kifotózta az énekesek fogait. Persze ahol nem énekeltek, azokkal a képekkel elégedett volt, de hát amolyan is kellett volna. Végül is belegondoltam, hogy nézegetek egy sorozatot, ahol Mick Jagger végig csukott szájjal lenne a színpadon. Biztos megfordulna bennem a kérdés, hogy miért jött, ha csak nézegette a közönséget.

Volt ott egy filmes is... Arról még nem kérdeztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmfoto.blog.hu/api/trackback/id/tr79628091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: fotós filmes énekes rendezvény
süti beállítások módosítása